NEVŞEHİR BELEDİYESİ SİZİ DİNLİYOR

NEVŞEHİR BELEDİYESİ SİZİ DİNLİYOR
15 Ocak 2020 - 11:45


Nevşehir Belediyesi vatandaş ile belediye arasındaki iletişimi güçlendirmek amacıyla kurduğu 153

Çağrı Merkezi, Turkuaz Masa ve WhatsApp İhbar Hattı vatandaşların sorunlarını kısa süre içerisinde

çözerken memnuniyet kazanmaya da devam ediyor. Vatandaş ve belediye birimleri arasında köprü

olan hizmet kanallarına Nevşehirliler 153 numaralı telefon hattından, başkanlık binasındaki iletişim

merkezlerinde gerçekleştirilen yüz yüze görüşmelerden ve mobil cihazlarında bulunan WhatsApp

uygulamasından ulaşım sağlayabiliyor.

Belediye Başkanı Rasim Arı’nın göreve gelmesi ile birlikte vatandaşlarla arasındaki iletişimi

güçlendirmek ve vatandaşların belediye hizmetlerinden daha kolay faydalanabilmelerini sağlamak

amacıyla bir dizi yeni uygulamayı hayata geçiren Nevşehir Belediyesi, bu çalışmaları ile vatandaşların

takdirini topluyor.

Arı’nın talimatıyla ilk olarak Nevşehir Belediyesi’nin vatandaşla buluşan sesi olan 153 Çağrı Merkezi, 7

gün 24 saat hizmet vermeye başladı. Önceden 2 vardiya şeklinde çalışan ve gece 22.00’da sonlanan

hizmet, artık eklenen 3. vardiya ile 24 saat devam ediyor.

Alanında eğitimli ve uzman personellerin görev yaptığı Nevşehir Belediyesi Çağrı Merkezi Birimi,

vatandaşlardan gelen her türlü talep, şikayet ve önerileri kayıt altına alarak hem vatandaşlara

diledikleri belediye hizmeti hakkında bilgilendirme yapıyor hem de vatandaştan gelen istek, talep ve

şikayetleri ilgili müdürlüklere iletiyor.

Birim ayrıca müdürlüklerden alınan dönüşleri ve sonuçlanan işlemleri de vatandaşın kendisini

arayarak bilgilenmesine katkı sağlıyor.

Vatandaşlarla yapılan tüm görüşmelerin, hizmet kalite standartları ve iletişim güvenliği nedeniyle

kayıt altına alındığı Çağrı Merkezinde, her işlemin mutlaka sonuçlandırılmasına ve beraberinde

sonuçlar hakkında vatandaşların bilgilendirilmesine büyük hassasiyet gösteriliyor.

Nevşehirliler, asfalttan alt yapıya, kanalizasyondan içme suyuna, toplu taşıma araçlarından fırın

denetimine, yol ve kaldırımdan, park ve bahçelere, mezarlık ve cenaze defin işlemleri ve belediyeyi

ilgilendiren diğer bütün sosyal ve kültürel hizmetlere kadar birçok talep, şikâyet ve önerilerini “Alo

153 Çağrı Merkezi” hattını arayarak iletebiliyor.

Katılımcı ve çoğulcu yönetim anlayışına sahip 153 Çağrı Merkezi; “kalite, şeffaflık, adalet, hız, etkili

iletişim, samimiyet, güven ve gizlilik" gibi değerleri de ön planda tutuyor.

‘WHATSAPP İHBAR HATTI DEVREDE’

Nevşehir Belediyesi ayrıca vatandaşların şikayet, görüş ve önerilerini iletebilmeleri için akıllı cep

telefonlarında kullanılan iletişim uygulaması “WhatsApp” üzerinden bir de ihbar hattı oluşturdu.

Bu sistemde vatandaşlar belediyenin sorumluluk alanındaki sorunları tespit edip fotoğraf ve video

gibi görsellerle destekleyerek 0537 850 50 50 numaralı hattan “WhatsApp” uygulaması aracılığıyla

iletiyor.
Bu haber 1488 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum