NEVŞEHİR BELEDİYESİ SİZİ DİNLİYOR
15 Ocak 2020 - 11:45
Nevşehir Belediyesi vatandaş ile belediye arasındaki iletişimi güçlendirmek amacıyla kurduğu 153
Çağrı Merkezi, Turkuaz Masa ve WhatsApp İhbar Hattı vatandaşların sorunlarını kısa süre içerisinde
çözerken memnuniyet kazanmaya da devam ediyor. Vatandaş ve belediye birimleri arasında köprü
olan hizmet kanallarına Nevşehirliler 153 numaralı telefon hattından, başkanlık binasındaki iletişim
merkezlerinde gerçekleştirilen yüz yüze görüşmelerden ve mobil cihazlarında bulunan WhatsApp
uygulamasından ulaşım sağlayabiliyor.
Belediye Başkanı Rasim Arı’nın göreve gelmesi ile birlikte vatandaşlarla arasındaki iletişimi
güçlendirmek ve vatandaşların belediye hizmetlerinden daha kolay faydalanabilmelerini sağlamak
amacıyla bir dizi yeni uygulamayı hayata geçiren Nevşehir Belediyesi, bu çalışmaları ile vatandaşların
takdirini topluyor.
Arı’nın talimatıyla ilk olarak Nevşehir Belediyesi’nin vatandaşla buluşan sesi olan 153 Çağrı Merkezi, 7
gün 24 saat hizmet vermeye başladı. Önceden 2 vardiya şeklinde çalışan ve gece 22.00’da sonlanan
hizmet, artık eklenen 3. vardiya ile 24 saat devam ediyor.
Alanında eğitimli ve uzman personellerin görev yaptığı Nevşehir Belediyesi Çağrı Merkezi Birimi,
vatandaşlardan gelen her türlü talep, şikayet ve önerileri kayıt altına alarak hem vatandaşlara
diledikleri belediye hizmeti hakkında bilgilendirme yapıyor hem de vatandaştan gelen istek, talep ve
şikayetleri ilgili müdürlüklere iletiyor.
Birim ayrıca müdürlüklerden alınan dönüşleri ve sonuçlanan işlemleri de vatandaşın kendisini
arayarak bilgilenmesine katkı sağlıyor.
Vatandaşlarla yapılan tüm görüşmelerin, hizmet kalite standartları ve iletişim güvenliği nedeniyle
kayıt altına alındığı Çağrı Merkezinde, her işlemin mutlaka sonuçlandırılmasına ve beraberinde
sonuçlar hakkında vatandaşların bilgilendirilmesine büyük hassasiyet gösteriliyor.
Nevşehirliler, asfalttan alt yapıya, kanalizasyondan içme suyuna, toplu taşıma araçlarından fırın
denetimine, yol ve kaldırımdan, park ve bahçelere, mezarlık ve cenaze defin işlemleri ve belediyeyi
ilgilendiren diğer bütün sosyal ve kültürel hizmetlere kadar birçok talep, şikâyet ve önerilerini “Alo
153 Çağrı Merkezi” hattını arayarak iletebiliyor.
Katılımcı ve çoğulcu yönetim anlayışına sahip 153 Çağrı Merkezi; “kalite, şeffaflık, adalet, hız, etkili
iletişim, samimiyet, güven ve gizlilik" gibi değerleri de ön planda tutuyor.
‘WHATSAPP İHBAR HATTI DEVREDE’
Nevşehir Belediyesi ayrıca vatandaşların şikayet, görüş ve önerilerini iletebilmeleri için akıllı cep
telefonlarında kullanılan iletişim uygulaması “WhatsApp” üzerinden bir de ihbar hattı oluşturdu.
Bu sistemde vatandaşlar belediyenin sorumluluk alanındaki sorunları tespit edip fotoğraf ve video
gibi görsellerle destekleyerek 0537 850 50 50 numaralı hattan “WhatsApp” uygulaması aracılığıyla
iletiyor.
Bu haber 1488 defa okunmuştur.
YORUMLAR